Logo Creactiv
Over Connect Your DotsTips & tricks
Marketing & communicatie

Maak online het verschil met menselijke marketing

Geen droge advertenties, wel menselijke marketing die online het verschil maakt. Deze online marketing leunt meer aan bij de pull-boodschap in plaats van de push-methodiek. Potentiële klanten maken liever zelf de keuze in plaats van gepusht te worden in een bepaalde richting. 
Hoe kan je deze potentiële klanten toch subtiel overtuigen en aantrekken via online marketing?


Menselijke marketing

De sleutel van de huidige online marketing ligt bij de menselijkheid. Door jezelf eerlijk en transparant te profileren en door een grote betrokkenheid te tonen, gaan je potentiële klanten je sneller vertrouwen. Vertrouwen scheppen is namelijk een grote factor bij het bouwen aan klantenrelaties.

Je kan werken met verschillende soorten content: een leuk “achter-de-schermen”-beeldmateriaal of enkele concrete tips & tricks. Deze content gaat voor interactie zorgen met je doelpubliek en geeft hen een beter zicht op wie jij bent. Zeker video’s geven een hele persoonlijke indruk en dit slaagt vaak aan bij het online publiek.


Wanneer je doelpubliek helemaal overtuigd is, kunnen ze -net als je medewerkers- ambassadeurs van je onderneming worden. Wil jij weten hoe ambassadeurs en reviews een steentje kunnen bijdragen? Neem gerust contact met ons op.

Deel dit artikel:

“You can’t connect the dots looking forward. You can only connect them looking backwards.” - Steve Jobs

Creactiv - marketing & communicatie
  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Leadinfo Certified Partner
  • Creactiv
  • Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A239437 voor Advies en DV.O239436 voor Opleiding.