Logo Creactiv
Over CreactivTips & tricks
Marketing, klantrelaties

Een marketingplan gebaseerd op luisteren naar je klant

Een marketingplan gebaseerd op luisteren naar je klant

Je ziet marketing waarschijnlijk als een manier om je boodschap bij je klant te krijgen. Dat klopt ook, maar ‘t is lang niet het volledige verhaal. Tijdens onze dagopleiding van 26 november zoomen we in op marketing als een luisterend oor.

Door marketing in te zetten als ‘luisterkanaal’ kom je namelijk heel wat waardevols te weten:

Waaraan hecht mijn klant belang?
Welke noden heeft hij?
Hoe stem ik mijn producten of diensten nog beter af op die noden?

Tijdens deze opleiding gaan we praktisch aan de slag: we leggen samen de basis voor een marketingplan dat focust op luisteren naar je klant via slimme marketingacties.

Praktisch:

We organiseren deze sessie op 26 november, van 9.30 u tot 16.30 u, bij ons op kantoor.



Deel dit event:

“You can’t connect the dots looking forward. You can only connect them looking backwards.” - Steve Jobs

Creactiv - marketing & communicatie
  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Sideways
  • Creactiv