Logo Creactiv
Over CreactivTips & tricks
Marketing, klantrelaties

Marketing betekent ook: naar je klanten luisteren!

Marketing betekent ook: naar je klanten luisteren!

Een veelgebruikte salesregel is: ‘luister 80% van de gesprekstijd naar je klant en praat zelf maar 20%.’ Dit druist misschien in tegen je neiging om veel te praten (je bent dan ook trots op je product of dienst!). Maar er valt in marketing evengoed heel wat te zeggen voor die 80/20-regel. Hoe je hem toepast? Je komt het te weten op onze afterwork op 10 november.

We gaan dieper in op de keuze tussen enerzijds marketing gebruiken om te vertellen wat je doet en anderzijds marketing inzetten als een instrument om actief te luisteren en zo waarde te creëren. Tipje van de sluier: we geloven heel erg in optie twee! Daarom geven we je graag de nodige inzichten mee om meteen toe te passen op jouw business. Zo transformeer jij je marketingkanalen tot een stethoscoop of luisterend oor.

Praktisch:

Voor deze afterworksessie nodigen we je graag uit op 10 november van 16.30 u tot 19.00 u bij ons op kantoor.



Deel dit event:

“You can’t connect the dots looking forward. You can only connect them looking backwards.” - Steve Jobs

Creactiv - marketing & communicatie
  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Sideways
  • Creactiv