Logo Creactiv
Over CreactivTips & tricks
marketing, merkbelofte

Van ‘unique selling point’ naar ‘emotional selling point’

Van ‘unique selling point’ naar ‘emotional selling point’

Je moet als merk je troeven op een rijtje hebben. Da’s waar. Maar, in tegenstelling tot wat veel ondernemers denken, vallen klanten niet meer puur voor je USP’s. Waarmee je ze dan wel over de streep trekt en aan je bindt? Met sterke relaties, respectvolle waarden en authentieke (merk)beloftes.

Tijdens onze lunchsessie op 11 juni bestuderen we deze shift van USP’s naar ESP’s, en ontdek je hoe je je huidige ‘unique selling points’ een meer diepgaande betekenis geeft.

Wat je mee naar huis neemt? De persoonlijke ‘emotional selling points’ van jouw merk, of met andere woorden: de basis om sterke banden te smeden met je leads, klanten, ambassadeurs en medewerkers!

Praktisch:

De lunchsessie gaat op 11 juni door op ons kantoor, van 11.30 u tot 14.00 u. Wij zorgen natuurlijk voor het middagmaal.



Deel dit event:

“You can’t connect the dots looking forward. You can only connect them looking backwards.” - Steve Jobs

Creactiv - marketing & communicatie
  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Sideways
  • Creactiv