Logo Creactiv
Over CreactivTips & tricks
Merkidentiteit, marketing, kernwaarden

Online opleiding: 'What’, ‘how’, ‘why’? Leg de basis voor je merkidentiteit

Online opleiding: 'What’, ‘how’, ‘why’? Leg de basis voor je merkidentiteit

In het ijle producten blijven creëren of diensten blijven aanbieden? Op de lange termijn is zo’n aanpak niet haalbaar. Om klanten te bereiken, om te weten waar je naartoe wil als merk en zelfs welke mensen er in je team passen – kortom: om je merkidentiteit volop uit te dragen, moet je zicht hebben op:

wat je doet
hoe je het doet en, specifieker nog, hoe je je daarin onderscheidt van je concurrenten
waarom je doet wat je doet, of wat de ultieme bestaansreden van je merk is

Om je ‘what’, ‘how’ en ‘why’ perfect op elkaar af te stemmen, krijg je tijdens onze online opleiding de juiste tools aangereikt. Bovendien stellen we samen een stappenplan op én maken we de dag zelf al tijd vrij om ermee aan de slag te gaan. We staan natuurlijk klaar om je te begeleiden en al je vragen te beantwoorden.

Onze belofte: je eindigt de opleiding met een stevige basis om jouw merkidentiteit krachtig neer te zetten!

Praktisch:

De online opleiding vindt op 5 juni plaats, van 9.00 u tot 11.45, via Zoom (online).



Deel dit event:

“You can’t connect the dots looking forward. You can only connect them looking backwards.” - Steve Jobs

Creactiv - marketing & communicatie
  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Sideways
  • Creactiv